tirsdag 9. mars 2010

Til far :)

Na skal du fa litt fakta far :)

Quiti ligger 2450 moh. Kjenner trokket! Skulle "jogge" meg en tur i dag tidlig, det gikk ikke sa bra... men koselig gatur!

Ting jeg har mistet:
- UNO (kjempe kjipt, de har ikke Uno i Ecuador)
- En BH (det gar bra, kan kjope en ny )
- Hawaianas, sakalt slipperser. (var en gave fra mamman til Victor med det brasilianske flagget pa.VELDIG dumt a miste de)
- Paraset-pakka (gar bra, har Ibuks)
- Idag fant jeg ut at magnetstripa pa bank-kortet mitt ikke virker, sa kan vel si jeg har mista den. (VELDIG dumt. Far ikke tatt ut penger! Skal overfore penger til en norsk venn jeg har fatt meg her nede. Sa har jeg bestilt ett nytt bankkort som jeg haper tante Bente kan ta med til Cuba)

Det er det jeg har mista! Ikke sa verst? eller hva?

Na har jeg lert meg spansk i 2 dager. Veldig vanskelig, men ogsa veldig goy! Lareren min er snill og tolmodig. Jeg sier som regel bare "si si comprendo" (ja ja, jeg forstar) for hun bare skravler og skravler, PA SPANSK. plukker opp litt og litt sa far vi se hvordan det gar :)

I gar fikk jeg jordbar med vaniljesaus til frokost :) Og i gar spiste jeg taco ute med en snill norske fra skolen :) Sa mat-situasjonen gar mye bedre! Har forresten funnet ut at sjolve MC Donalds ligger 50 m fra der jeg bor. Sa blir det krise, vet jeg hvor jeg skal ga :)

3 kommentarer:

Cam sa...

OG NOOOOOO, ikke mist UNO!!!! Jeg gråter en skvett på dine vegne!

pappa sa...

Hei Hellemor
Ja du bor jo like høyt som Galdhøpiggen er ikke rart pumpa går da!
Da hadde du jo ikke mista spesielt viktige ting and I guess you learn the hard way.....Men Uno var ille! Tante Bente kan jo ta med Uno
til Cuba så kan dere jo spille et par uker....
Fint at du trives det er beroligende for oss hjemme(slektninger,venner,kjæledyr og sponsorer).

kos fra pappa

Anonym sa...

Ja visst kan jeg ta med ting til deg :-) Du får sende liste når det nærmer seg, så får jeg se hva det blir plass til. Sto litt om Ecuador i Planposten nå, visste feks ikke at det er 30 vulkaner der.
Går så der med spansken min.
Ha det fortsatt supert. Klem fra tante