torsdag 11. mars 2010

Hola :)

I gar var en vanskelig dag pa skolen! Spansk er ikke lett , hvertfall ikke boyninger osv. Far prove a plukke opp sa mye jeg kan for jeg skal snakke med kidsa.
Ble veldig letta nar jeg motte Ragnhild fra Bodo pa skolen i gar. Hun jobber i barnehagen jeg skal jobbe i. Hun var dreven i spansk, sa jeg haper hun kan hjelpe meg litt. Hun fortale noen skrekkhistorier fra jobben , sa jeg ble litt nervos men.

Etter skolen i gar var jeg pa coctail kurs! Var skolen som hadde kurset. Laerte a lage Mojito og Caipirinha:) Veldig goy! Alle ble litt brisene , sa ble en fin kveld pa byn etterpa.

Na sitter jeg pa skolen og venter pa noen som skal vise meg barnehagen. Hvordan jeg skal komme meg dit osv.

Ha en fin dag alle sammen :)

6 kommentarer:

Henriette sa...

Jeg er så stolt av deg jeg! Lille du ute i den store verden... Detta greier du!! Have fønn in the sønn, ich liebe dich! Jåssijås

pappa sa...

Spansken kommer nok etterhvert Helle!Ha en riktig fin helg.

klem fra Kiira,Helle og pappa

Anonym sa...

Gooo helg, syns du er kjempeflink
:-) Klem fra tante

mor sa...

Hei hei ! Spennende Helle. Jeg er på vei til Lillehammer for å gå Ingalåmi (mil).
Stor klem fra mor

Anonym sa...

Tusen takk for brevet jeg fikk. Jeg bruker fotlenka<3<3
Gøy med Spansk da!
Klemz Mia<3<3

Malin sa...

Gleder meg til å smake på Caipirinha'en din ;) Håper den ikke er like som den i Maresias!

Trine Beach!