søndag 7. mars 2010

Ah na ble bildene i feil rekkefolge! Bilder fra Ecuador og den siste tiden i Brasil :)

I helgen var jeg pa skoletur til ett sted som heter Mindo. Tenkte det var viktig a dra pa en tur for a fa noen venner. Ble ganske ensomt etter Malin , Trine og Ida ble borte. Mido var en liten by langt inne i jungelen. Koselig! Fikk slappa av i hengekoye den forste kvelden. Men sa var det fukt kjor... Hopping ned i en foss, tubing, sommerfulghage! Gikk 3 timmer i oppoverbakke for a komme til fossen! Jeg pusta og pesa meg oppover.. hufff. Far legge ut bilder av fossen senere.


Her er gjengen da. Husker ingen navn, men var en fin gjeng! To norske jenter ogsa. Han brune i front er Carlos. Kjempe kul! Spilte fotball med han og 6 indianere pa fredag! Jeg hadde ikke glemt de ganle fotballkunstene far, sa de ble litt imponerte :)

My room! Verdens beste pute!


Her er min soster, Natalie pa 19. Litt spesiell , men veldig snill! Og her er middagen da. sopp og popcorn. :)

Soving pa flyplassen for vi alle dro hvert til sitt. Ida hadde den lengste reisen! 40 timer!!!


Santos by night. Jeg likte meg kjempe godt i Santos!


Santos :)


Familiebursdag i Santos. Mamman til Victor fylte ar! Veldig snille folk, men skjonte ikke hva de sa. men gikk greit.


En forsinket bursdagshilsen til Hanne! Huff , unnskyld! Men savner deg masse og tenker pa deg! Haper alt star bra til med deg! har ikke svart pa face enda, for far alldri tid! Vil liksom skrive litt ordentlig da :) skal svare snart! Glad i deg hanne!

Maresia! Dette var en artig gjeng a resie med! Hadde det fint :)

Sot katt i Maresias!

Vil tilbake til Maresias en gang! nar jeg har gifta meg med en surfer. Da skal vi bo der og chillen i hengekoya. jaH!


Savner deg min venn! Dette skal henge pa veggen var i leiligheten :)


DIGG!
I morgen begynner jeg pa skolen. Far privat lerer, som bare snakker spansk.. saaa, det kan jo bli spennende! Gleder meg :)
Savner dere masse der hjemme. Skal bli godt a se deg i Cuba tante Bente!














7 kommentarer:

mor sa...

Hei igjen! Dette ser virkelig spennende ut.........Kos deg nå, tiden går jo så fort.
Stor klem fra mor

Anonym sa...

Du har allerede truffet noen, dette blir spennende. Jeg gleder meg veldig tilå se deg igjen på Cuba, leser for å finne ting vi skal gjøre, og for å finne steder med god mat. Koos deg. Klem fra tante

Cam sa...

Elsker at du blogger mye :D

Savner deg hver dag! <3

Anonym sa...

Hei!
Jeg kan godt komme ned å besøke deg<3 Ha Ha! savner deg masse. Gleder meg til sommeren, det er en stund til men....
Glad i deg<3
Klemz Mia<3

pappa sa...

Hei Helle
"Gal" familie,kaldt dusjvann,soppsuppe med popcorn osv,ja dette ser bra ut Helle,mange utfordringer for ei bortskjemt jente fra Norge!Men kjenner jeg deg rett tilpasser du deg fort.
Husk å lær deg spansk da....

blystadliafansen

Helen sa...

du er tøff! Ser spennende ut, liker blogginga di. SAVNER DEG

Anonym sa...

ja bra helle. Blogg mere:D
bare svare når du vil;) hehe. skjønner at du har mye å gjøre!
love you