søndag 21. mars 2010

TapirLOVE in the jungel

Her kommer noen bilder fra jungelen! Turen var kjempe bra:) Var syke dyrelyder rund oss hele tiden. Skikkelig in to the wild :) Fikk se mange dyr, oppleve helt vilt tordenvaer, slenge meg i traer som Tarzan og jakte pa sma krokodiller pa natta. Lindis og jeg stinka hvitlok hele turen for laeren min radet oss nemlig til a spise hvitloks-piller for a ikke fa myggestikk. Det funka sann ca litt. Fikk 30 stikk i steden for 60.
Var pa Supermaxi og handla inn snacks for turen.
Pa vei inn i jungelen




Velkommst gave!


Dette er en Tapir! Han gikk og tussla rundt huset vart. Ligna litt pa en blanding mellom gris og en maursluker. Kjempe sot! Hvis man klodde den pa rumpa satt den seg som en hund.


En indianer familie.
Trott i trynet! Frokost ble servet 7 hver dag. Fikk kjempe god mat!
Tirsdag gikk vi tur i jungelen og provde og slenge oss i traer som Tarzan gjor. Pa veien hjem posregna det! :)
Skole i jungelen. Lindis, Laila (en kokko dama fra canada) og German!
Hytta var. To senger, myggnetting og eget bad med dusj. Luksus!



Pa torsdag gikk vi tur i jungelen nar det var kol morkt! Sa slanger og edderkopper. Skummelt
Sa var det rett pa MC´rn!

5 kommentarer:

mor sa...

Hei på deg! For en utrolig opplevelse. Heldiggrisen deg!!!
Den edderkoppem var vill !!!!!
Stor klem fra mor

pappa sa...

Hei Pelle!
Kjempekule bilder,mange rare dyr!
Der skulle jeg ha vært...
Artig med alle opplevelsene i jungelen tenker jeg stor kontrast til bylivet du foretrekker når du er hjemme.Kjør på med flere bilder
og reiseskildringer!

1000 koser fra Blystadliafansen

Ella sa...

wiii! Maurslukeren var kuuuul! Og du er rå som holder den spidern.. !!!

Bente sa...

Den edderkoppen hadde jeg ikke holdt for en million kroner engang!!! Ellers ser det ut til at du har noen kjempeopplevelser. Vi hjemme gleder oss over bilder.
Klem fra tante

Anonym sa...

Wow!!!!!! For en edderkopp!
Never om jeg hadde tatt i den!:)
Du er kul....
Klem Mia!