søndag 14. mars 2010

Snart i jungelen!

Na drar jeg straks til jungelen. Er tilbake pa fredag!
Her er noen bilder fra i det siste. Skulle legge ut fler, men
det klikker helt her..


Carlos laerer oss a lage drinker!
hehe, de hadde 5 boker om norge fra for av...

En park like ved der jeg bor. Cam og le trodde jeg
bodde i en liten by. Men den minner meg egentlig litt
om Oslo. Skal legge ut flere bilder ab byen.
Sommerfugler for de far vinger. Kjempe fasinerende!
Mino! 12 m ned i en foss. Kjempe kult!




6 kommentarer:

bekymret sa...

Det er vel ikke du som hopper på bildet Helle??
Det får du ikke lov til!

pappa

Bente sa...

Enjoy the jungle, med alle dens arter.
Har helt glemt å takke for koret fra Partay, kom i forrige uke.Fint der og :-)

Klem fra tante

Fossen ga ilinger i magen, vær forsiktig

Cam sa...

DU? Hopper du strikk eller? Det så AWESOME ut! Legend ... wait for it ....... DARY!

mor sa...

Er det du i den fossen ???????
Det er vel ikke det vel.
Vær forsiktig nå da.
Klem fra mor

Miaaaa sa...

Kuuuuuuuult:)
Det skulle vært meg:)
I miss you<3<3
1000.000000.000000000.0000000000 klemmer fra Miaaaaaaaaaaaa<3

Ella sa...

GØY! =) Ikke hør på faren din! hehe