torsdag 4. mars 2010

Ecuador

Na har jeg vert darlig til a blogge, haper dere ikke har blitt bekymra. Forst og fremst sa har jeg kommet meg til Ecuador. Reisen gikk fint. Sa hade bra til Ida i Brasil (haper hun har kommet seg til Rio na) tok samme fly som Malin og Trine til Peru , og der skiltes vare veier. Har vert kjempe goy de ukene vi har reist sammen! Takk for deeeeet :)

I det siste har vi vert i Maresias. Surfernes drommested ! Veldig fint der! Jeg dro en dag for de andre ned til Santos for a vere med pa bursdagen til mamman til Victor! Da var det meg og 30 stk som ikke kunne engelsk. artig! Veldig fin famile asso! Var fint a se Victor igjen!

Na har jeg kom til Ecuador ble jeg henta og kjort til "familen min". Har bare mott Natalie (dattern pa 19) de andre er pa jobb og skole. Huset var veldig koselig. Jeg fikk eget rom, med en gigantisk seng! Gleder meg til a sove, trott. Natalie kan nesten ikke engelsk, men vi klarer og kommunisere ganske greit.

Skal legge ut noen bilder snart. Er bare litt stressa na , for hun star a venter!

Veldig rart a vere alene igjen na, etter a ha resit med Victor, Malin , Trine og Ida.. Veldig uvant. Men gar sikkert bedre etter hvert! I morgen skal jeg ha en guida tur i byen her. Det blir fint.

Savner alle hjemme. Haper La roux var goy jenter! Tenker masse pa dere !

6 kommentarer:

Helen sa...

åh godt å høre fra deg. Hørtes som du har det fint, liker å høre hvor du er og hva du gjør ;)misunnelig. Lykke til hos "familien din" da.

Tenker masse på deg og.

Hilsen Helen og Cam

Ella sa...

Lykke til, Helle =) Vinden du kjenner i ansiktet er jeg som blåser kyss. Kos deg.

mor sa...

Hei hei ! Så fint at du har kommet vel frem. Nå blir det helt nye og spennende opplevelser. Nyt det !!!!
Tenker masse på deg.
Stor klem fra mor

Henriette sa...

Detta blir spennandes, gleder meg til bilder og oppdateringer!! masse lykke til sweety, you rock my sock! <3 <3

Kiira sa...

Hei Helle
Vi gleder oss veldig til
facts og bilder om det nye landet
og den nye familien din!
Har de hund?

hilsen Kiira

Helle sa...

takk alle sammen! :) na sitter jeg pa skolen og venter pa Herman som skal vise meg byen.

Nei far de har dessverre ikke hund. Men er hunder overalt pa gata her!

Glad i dere alle !