fredag 5. mars 2010

Litt mer fra Ecuador, en matsituasjon!

I gar fikk jeg suppe med popcorn til middag! Godt, men veldig spesielt. Jeg sovna 18.30. I dag vakna jeg til frukost. Ville ikke dusje, for de har ikke varmt vann her. Vaske meg med vatservietter da. Er litt kaldt her, sa er ikke super digg med en kald dusj. Sikker noe jeg blir vant til. Frukost var godt. Kaffe, yougert, frukostblanding, rundtstykke og omelett. Omeletten var ikke sa god.. smakte gass. De lager mat med gass her. Jeg gjemte den i en serviett for a ikke vare uhoflig. Men kan bli ett problem hvis jeg far den hveeeer dag.. Ma nok bare bli vant til den :) Savner frukosten til Jo (hushjelpen til Victor) Den var go den!!
I dag skal jeg finne ett supermarked og hamstre snacks som jeg kan ha pa rommet.

"Mamma" og jeg gikk til skolen kl 08.30. Hun er litt gal, men ganske snill. Jeg sitter her na og venter pa Herman. Han skal vise meg byen i dag. Jeg fryser litt, sa jeg ma nok spore "mamma" om hun kan bli med pa shopping en dag sa jeg kan kjope meg noen gensere, og kanksje en bukse. Har bare hippie-buksene med meg. Tror jeg trenger en vanlig ogsa.

Ha en fin dag :)

Og pappa du skal fa en liste over ting jeg har mista snart, er ikke sa mye skjonner du! Har vert flink :)

3 kommentarer:

Marte, Ole og Mille sa...

Jeg følger med deg Helle, liker så godt å høre fra deg. Flink du er, ganske så utrolig det du driver med nå.. Savner deg og gleder meg SÅÅ til du kommer, jeg og Mille komme å vekke deg på sovesofan vår:)Skal lage god frokost til deg hver dag jeg..

mor sa...

Hei igjen! Du må ikke fryse da.......Tenk at du er langt der borte med gassomelett, kaldt vann i dusjen og et helt annet folkeslag. Det er bare helt utrolig spennende. Dette er en opplevelse for livet, husk på det.
Kjemeglad i deg !
Klem fra mor

Mia sa...

Suppe med popcorn ja det er jo spesielt! Ha ha<3
Fint å høre at du har kommet til Ecuador!
Klem Mia<3<3