søndag 9. mai 2010

Vi har det knall!

Luksus hod familien vi bodde oss i Trinidad!
I Trinidad gikk vi oss lang og svett tur til vi kom til en fin foss. herlig!

Her er stranda i Varadero. Fineeste sanda og vannet jeg har sett noen gang!


Naa er det varmt i Cuba! Rundt 33 hver dag!


Etter Trinidad dro vi til Cayo Coco. Ett ganske kjipt sted egentlig. Bare en oey med masse luksus hoteller. Fikk en baand rundt armen, ogsaa hadde vi "all inclusive resten av oppholde". Vi menga oss med resten av chaterturistene, men det orker man ikke lenge! Vi likte ikke luksusen , sa ble bare to dager. Fikk oss en fin baattur paa med en catamaran, saa turen til Cayo Coco var ikke helt bortkastet :) Vi saa til og med delfiner!
Vi ville tilbake til Havana, men stoppet innom Matazas, saa turn ikke skulle bli for lang. Saa tok vi toget fra Matanzas til Havana. Ett skikkelig gamelt tog. Kjempe kult! Turen tog 4 timer, saa fikk se mye av av Cuba.



Naa har vi kommet oss tilbake til Havana, og det foeles veldig godt!

4 kommentarer:

Bente sa...

He,he, hva sa jeg om all inclusive. Ellers virker det som dere har hatt det supert :-) Snart er det vel Cuba bye, bye. Hils Tina og ønsk henne god reise hjem. På degventer spennende Hawaii, goo tur. Kos deg.
Klem fra tante

pappa sa...

Ja det var litt av ei strand!
Og for et vær dere har!
Her snør det nå!

Hilsen fansen i Lia

Helen sa...

Oi for en strand ja! Jeg vil også dit. Høres ut som du er blitt en rutinert backpacker ;) Kos deg masse.

DU ANER IKKE HVOR MYE JEG GLEDER MEG TIL DU KOMMER HJEM!!!!!!!!!!!!!!

mor sa...

oj oj oj oj sååååå herlig!!!!!
Stor klem fra mor