tirsdag 18. mai 2010

Aloha!

Hawaii er saann man tror Hawaii er, bare kanskje enda litt bedre:) Makan til flottskap skal man lete lenge etter. Var litt annerledes aa komme til ett "ordentlig" land igjen, med vanlig butikker, vanlig mat, og her har man til og med lov aa putte papir i do.

Jeg sjekka til slutt inn paa flyplasshotell i Miami. Etter klippen kjoepte jeg meg en bok om Hawaii og begynte aa leste om detta landet ( som jeg trodde det var, men fant ut at det var en del av USA ) jeg skulle til. Ble braatt troett, og maatte betale boettevis for aa faa sove ett par timer.

Gleden var stor naar jeg moette familen Sjoeli Johansen. Flott familie :) Marte diska opp med poelser i broed med en gang jeg entret doeren. De har en fin leilighet her, og jeg er saa heldis aa faa bo her sammen med dem. Hadde jetlag de foerste nettene , vaaknet foer Mille. Men i gaar kom hun aa vekte meg. Koselig! Til naa har vi gaatt fine turer til parken, vaert paa stranda, shoppa og spist masse god mat. MASSE god mat. Helen og Cam har ikke snakka om annet etter de var i Hawaii, og de har rett. Her er det no godt rundt hvert ett hjoerne :)

I dag var det sjoelve 17 mai! Vi slo paa stortromma og dro paa frokostbuffet. Der fikk vi skikkelig eggeroere. Mille er glad i mat (noe som gjoer oss i fatcamp meget stolte), men mor og far er flinke til aa passe paa at det ikke blir for mye soetsaker. Hun fikk selvfoelgelig is i dag, og da var a fornoeyd :) Til middag grilla vi laks ved bassenget.

Mor du maa sjekke kontoen min naa , og holde meg oppdatert! Her er det mye fint aa shoppe!!
Mia og Ida, kom gjerne med noen oensker.. saa skal jeg se hva jeg finner :) masse fint sommertoey her hvertfall!


Mille og jeg paa 17 mai.

Lekeplassen!

Viktig og holde paa formen.


The babysitter! :D

Naa hva syntes dere om panneluggen? Mormor? :)





Verdens soeteste kakemonster









4 kommentarer:

Bente sa...

Ååå, så fint dere har det. Nå kommer du til å legge på deg alt du tidligere har gått ned på turen. Enjoy!! Klem fra tante
Du kler lugg :-)

mor sa...

Oj, så fin du var med pannelugg. Det ser jo helt herlig ut der nede, nyt det !!!!!
Stor klem fra mor

Cam sa...

luggfina. gi alle tre en stor klem fra meg!

pappa sa...

Så fin du var på håret Pelle!
Har et sånt bildet av deg fra du var liten også, med trynet fullt
av kake....

pappa