onsdag 12. mai 2010

Blitt 16 igjen!

Flyturen til Miami gikk som paa skinner! Og jeg har fortsatt sigarne i sekken :)
Ingen problemer aa komme inn i USA. Men skal fortsatt til Dallas foer jeg er paa Hawaii!

Her paa flyplassen skal jeg da tilbringe 14 timer. Til naa har jeg spist paa Burger King og Subway. Jeg satt meg like greit ned oss frisoeren og ba hu fikse opp litt i reiret. Resultatet ble 5 aar yngere. jabadabaduu. Kommer til aa ta lang tid aa bli vant til! Naa sitter jeg her for aa dra ut litt tid, men er veldig dyrt saa vet ikke hvor lenge det kan vare..

Er ett flyplass hotell her. Litt dyrt det ogsaa, saa vet ikke om jeg skal legge meg der enda... Kanskje en god ide og proeve aa snu doegnrytmen allerede naa?? hmmm. I dont know. er troett allerede, og kl er bar 20.00 her.

Jeg faar gaa aa kjoepe noen haarprodukter aa fikse detta haaret litt.

Ha en fin dag alle mann :)

2 kommentarer:

Mia... sa...

Tøft!
Pc'en min er ødelagt så jeg får ikke vært så mye på mailen min. Men høres ut som du har det kjempe bra!<3<3<3
Jeg har bursdag om 14 dager og jeg gleder meg. Snart 17.Mai yippi!:)
Love you<3 Koos Mia!

mor sa...

Fortsatt god reise!! Gleder meg til å høre fra deg deg når du har kommet fram til Haiwai. Take care!!! Stor klem mor