torsdag 27. mai 2010

Gratulerer med dagen lillesoester! Du har fortsatt bursdag i Hawaii :)




Haaper dagen din var topp i gaar Mia, og at det gikk bra paa dansinga i dag ;) Naa er det ikke lenge til vi sees igjen! Jiiippiiiii!!


I det siste har jeg kost meg veldig :) Er alltid liv rundt familien, saa vanskelig aa kjede seg! Vi har har tatt en dagstur til Kailua, en fin fin strand. Der lekte vi paa stranda, lagde slott, basseng og tok goeye bilder. For ca. en uke siden kom det mere besoek. Da fikk jeg hilse paa broeren til Ole, Ingeborg, og lillesoester Mina. Da ble vi en enda stoerre flokk, og koselig var det. Jeg flytta paa hostel saa det ikke skulle bli for mye liv i den ikke saa store men akkurat passe leilighenten til Ole og Marte. Faatt surfa en del, for hostellet laa rett med surfeutleie og rett ved starnda :)


Paa tirsdag tok jeg med turen til North Shore. Loka litt med bussen saa kom ikke frem foer det ble moerkt. Resepsjonen var stengt, men noekelen med beskjed laa i postkassa. Litt rart aa bo i samme leilighet med en gammel emo mann fra tyskland som saa vidt toer aa snakke, og en tjukk gammel surfer som skravler vaerre en noen jeg har moett.. men de var koselige de :)

Skulle vist vaere surfeparadis her paa North Shore ... men er ingen boelger her. Jeg valgte nok litt feil tidspunkt aa reise hit paa. MEN skal da ikke klage. Bor rett ved en kjempe fin strand. I gaar kom familen med bil, og vi tok oss en liten roadtrip opp og ned langs kysten. Wow, her er det fint!

I dag har jeg leid meg sykkel , og titta litt rundt om kring. Sett mange skildpadder!!! De var saa naerme at jeg kunne ta paa de, men turte ikke det da.
Vanskelig aa legge ut bilder her.
Klemmer fra Hawaii.

2 kommentarer:

mor sa...

Dette høres fortsatt ut som en drøm. Nyt hvert minutt !!!! vi gleder oss masse til den 10. juni.
Heia Helle !!! Stor klem fra mor

Bente sa...

Alt høres sååå herlig ut, enjoy.
Gleder meg til du kommer hjem, så vi får høre enda mer om ditt spennende eventyr.

Klem fra tante