tirsdag 11. mai 2010

Paa vei til Mexico

Ikke goey aa si hade til Tina. Vi hadde det saa fint :) Begge foelte vi var ferdig med Cuba , og att det var paa tide aa reise. Vi foelte vi fortjente en liten beloenning etter mye reising rundt i Cuba , saa i dag tidlig tok vi oss raad til en massasje. Var litt slapp de siste dagene. Sikkert reisefeber. Naa ser jeg bare frem til aa komme meg til hawaii. Bade med Mille hver dag :)

Har en natt i Mexico foer jeg kommer meg til Hawaii. Veldig ukult egentlig.. Men har fiksa hotell som ligger ganke naerme flyplassen.

unnskyld nok en gang for at jeg glemte bursdagen din far. Har kjopt en STOR sigar til deg naa, siden du klaga paa at de du fikk var litt smaa.. Faar bare haape de ikke blir tatt i USA. er vist ikke lov aa ha med sigarer fra Cuba inn i dit.. :S

1 kommentar:

Helen sa...

Åh jeg og Cam er så misunnelig på deg som skal til Hawaii. Gi Mille en stor klem fra oss. Du kommer til å ha det SÅÅ fint der :D Kos dere masse.

Gratulerer med dagen som var Jan ;)