onsdag 19. mai 2010

barnevakt :)

Naa sitter jeg barnevakt for skatten. Hun skrek litt akkurat, saa jeg maatte gi henne smokken. Skulle nesten oenske hun vaaknet litt , saa vi kunne lekt. Men er nok best at hun sover! kanskje hun ikke liker at det bare er jeg som er her. Men tror nok det skulle gaatt greit :) Bare aa gi henne noen av klaerne mine. Hun elsker aa ta paa seg de nye klaerne vi shopper :)

Marte og Ole er paa date :)

I morgen skal marte og jeg snorkle! haaper paa aa se skilpadder :D

2 kommentarer:

pappa sa...

Har forlengst forstått at du passer
til å jobbe med barn Helle,du virker jo så glad da!
Eller kan du ikke få et par selv snart?

pappa

Bente sa...

Jan da, ikke riktig enda. og det er vel greit å få en om gangen.?
Mille koser seg med deg, Helle.
Ha det fortsatt fint :-)
Klem fra tante