torsdag 1. april 2010

Da blir det paaskeferie paa meg ogsaa !

Den uka her har jeg tenkt mye paa hvor mye jeg savner paaskeferie. Gikk glipp ferien i fjor ogsaa, saa naa stakk det i hjertet.. Kvikklunsj, sno,fjell, snowboard, ol. Ingenting er bedre enn norsk paaske. Hjelper ikke naar du sender sanne fristene meldinger fra fjellet og hytta heller far ;)

Saa, her om dagen horte jeg om noen jenter paa skolen som skulle paa paaskeferie.. YES :D Vi bestillte bussbilletter til surfebyen Montanita. Skal vaere Ecuadors surfeparadis! Saa da blir det paaskeferie pa meg :D Ikke no sno og snowboard, men faar ta til takke med en god nr 2: surf og strand! ENDELIG skal jeg faa kost meg litt i bolgene...ELLER bli slatt gul og blaa mener jeg.. men det er kos det ogsaa! VANN VANN SURF BADE STRAND VANN STRAND! Skal bli godt aa komme seg vekk fra denne byen foer jeg blir KVAELT!

Reiser i kveld, og kommer tilbake tirsdag :)
God paaske

4 kommentarer:

Bente sa...

Goo tur, høres da vel så bra ut som
snø. Kooos deg. Klem fra tante

mor sa...

God tur! Håper du får dreisen på surfinga. Nyt bølger, strand og sol. Klem fra mor

Anonym sa...

Høres ut som en forlokkende påskeferie etter en norsk variant med regn, snøsmelting og søle på hytta..
Morsomt å følge med deg : )
Klem,
Trine

pappa sa...

Hei Helle.
Høres ut som du har hatt en helt j... påskeferie!
Stikkord fra ferien her:
Vind,regn,slaps,elendige ski,to solgløtt,tomt for drikkevarer,bikkja har spist opp kvikklunsjen og polvottene mine,mere regn.

Overdriver litt Helle men du vet at vi koser oss allikevel,men høres
suverent ut med Påskeferie i Ecuador..

kos Helle og Pappa og bikkja.