mandag 19. april 2010

DRITT vulkan






Naa maa blir det Cuba alene noen dager. Kjempe kjipt tante Bente! Men du kommer paa torsdag. tenker meg det fikser seg til da.. Ble litt smaa stressa over situasjonen, men har roa meg litt ned naa. Fikk tatt ut penger i dag, fordi Erik lop Oslo rundt for aa fikse for meg.. takk ! Men fikk fortsatt ikke forandra dollar til pesos (som jeg trenger i Cuba). Skjonner ikke hva som skjer med det landet her.. makan til stress. De sa de kunne bytte til Euro, saa da skulle det bli lettere aa bytte til pesos i Cuba (??!!) saa jeg gjorde naa det da.. saa faar vi se hvor langt jeg kommer med det.
Men mamman min her saa jeg kunne betale med USD i Cuba ogsaa, saa happer det gaar greit. Maa jo komme meg til hotelet i morgen. Men det ordner seg :)

Er fremme i Cuba 23.00 i morgen kveld. Er ikke helt sikker paa hva tisforskjellen er.. Men tror de har internett paa hotelet, saa jeg faar gitt lyd fra meg. maa nok ogsaa fikse ny mobil der nede.

Blir trist aa reise fra Ecuador. men ogsa VELDIG deilig. Var aa sa hade til barnehagen i dag, og ga de bildene vi har tatt. Ble ganske roert naar for vi fikk kake. De ble kjempe glade for bildene. kommer til aa savne dem skikkelig.

3 kommentarer:

Henriette sa...

Ble rørt sjæl av å lese det! :) God tur videre til cuba, i envy you! Så får vi håpe denne vulkanen pakker sakene sine å drar så du får visitt! Love you og miss you :-* jåssijås

mor sa...

Stå på Helle, her er det utfordringer på rad og rekke. Du er superflink og jeg krysser alt jeg har.....tvi tvi og GOD TUR !!!!
Stor klem fra mor

Bente sa...

Synd det ble slik, men du er flink til å ordne opp. Og jeg er kjempeoptimist når det gjelder torsdag!!!. God tur til Cuba, et spennende land.

Klem fra tante