søndag 7. februar 2010

Hade bra SVETTE Santa Catarina







Na er det pa tide a forlate dette stede. Buss 14 timer tilbake til Santos.
Vi trodde vi kunne betale halv pris for a bo pa hotellet en halv dag.. men nei.
Saaa na sitter jeg full av sand og svette pa bussterminalen. Ingen dusj pa meg.
Men skal ikke klage, nettopp spist en kjempe god is!

I dag var vi pa en veldig fin strand som het Praia Mole. Hang liksom med de loka
da kan du si. Jeg har levd i skyggen de siste dagene. Er faktisk 39 grader her.
Kroppen min er i sjokk. Flass.

Har fatt min fortse vepse stikk. AU!!!!!!!!!!!!!!! Satt pa en restaurant og tok liv av alle
vepsene som kom. Nar vi skulle ga klarte jeg a trakke pa den ene som la halv dod
pa bakken. KARMA.

5 kommentarer:

Erik sa...

Hallo, dette ser helt konge ut, godt å lese bloggen din. god tur tilbake til Santos.

Anonym sa...

Stilig WV.Skal jeg sende litt snø til å kjøle deg ned med? He,he, er bare misunnelig. Ha det fortsatt bra, gooo busstur.
Klem fra tante Bente

Helen sa...

Hei lobster! Haha søren ta karma. Fint at du har det fint. Vi savner deg masse :)

Mis sa...

Ha ha huff ekke noe godt med vepsestikk!!!
Savner deg klem Mia<3

Anonym sa...

Gøy å lese reisebreva dine Helle.
Skikkelig kuul tur!
Kjøp med et bein til meg(av antilope)

Kiira