torsdag 18. februar 2010

Da har vi kommet til siste dagen i Rio. I dag regner det. Veldig deilig etter en kokende varm uke med nesten 40 grader. Victor har dratt tilbake til Santos for a jobbe a begynne pa skole. Han har vert ett fint reisefolge! Men vi jentene skal nok klare oss pa egenhand ogsa.

Vi reiser tidlig i morgen for a hente Ida pa flyplassen! Skal bli godt med ett nytt friskt pust na. Vi er en litt halv sliten gjeng na. Alle har hatt litt problemer med magen.. Kan ha hatt noe med maten vi provde a lage i gar som smakte kubasj.

Jeg glemte morsdag jeg mor! Her kommer en litt forsinket hilsen! Savner deg.



Vi har vert pa Samba Drome. Kjempe stor paradare! Varte fra 21.00 til 04.00! Kjempe mange folk og alle dansa og sang. Kostymene de hadde var helt syke! Min favoritt var Fred Flintstone!








Hadde en kjempe deilig dag pa stranda pa tirsdag. Sykt varmt, men vannet var sa kald sa det var helt perfekt. Kom en liten gjeng med gutter som sang og spilte for oss :) Mens jeg la der og holdt pa a svette i hjel kom det en stram Oregano lukt.. Forst trodde jeg jeg dromte.. men nar jeg vakna sto den en stor dame vedsiden av meg som solgte grilla mosarella ost med Oregano krydder. Det var himmelsk!




I gar var vi pa guida tur ! Vi fikk se Jesus som var hele 30 meter hoy! Pa veien opp bada vi i noe som de kaldte naturale dusjer. Var et ror ut fra fjellet som det kom iskaldt vann ut fra! DIGG

Vi sa ogsa en kjempe kul trapp! Husker ikke helt hva kustneren heter men er nok ganske kjent! Den var hvertfall i en by som heter Lapa. OG det var faktisk her SnoopDog og Pharrell sitter i Beautiful videon! Sa det sa! :D



Vi ligner litt.




3 kommentarer:

Cam sa...

HERREGUD, for en fin trapp!

Helen sa...

ÅH herregud! Har ikke ord, ER SÅ MISNUNNELIG. Paraden så helt vill ut. OG JA, fin trapp :D

Dere er de kuleste jeg vet om. Kos dere for meg :)
GLAD I DERE!

mormor sa...

Hei Helle og Ida.

Nå nærmer det seg vel slutten på oppholdet der dere er nå.
Ser ut som dere har det bra.
God tur til Ecuador Helle.Huff og huff.Velkommen hjem Ida,

Hilsen mormor.