torsdag 21. januar 2010

REISERUTE

I går klikka jeg!! Fikk ikke sove! Hodet mitt sprekker snart av
tanker om
sjølve reisa da kan du si! Ser for meg overskriften:
"Hodet til jente 21 eksploderte etter PaniskNervøsTenking noen dager
før hun dro på tur"



SOOO, HER ER MIN REISERUTE, SÅNN CA.

BRASIL: 27 JANUAR - 04 MARS

27.01 – 12.02:

-Iguazu Falls

-Santa Catarina


12.02-19.02: 12 februar møter Malin og Trine på bussterminalen i San Paulo. Derfra tar vi buss til Rio for å

være med på karnevalet. Bestilt 1 uke på hostel.


19.02-04.03: Øya Ilha Grande som ligger 2 timer med buss og 1 time med båt fra Rio. Her skal vi surfe og gå

opp på et fjell som heter papegøye fjellet.

(Kaaaaaaanskje Jåsen og Ida kommer en tur. Hvis ida får fri. Pliiiiis få fri. Pliiiiis)


ECUADOR 04. MARS – 20. APRIL

- Bo hos vertsfamilie, ta spansk kurs, og jobbe på SOS El Tejar.


CUBA 20.APRIL – 11.MAI

20.04-27.04 Tanta mi kommer! Hun kommer samme dag som meg, og vi skal være sammen en uke.

- Havanna. J

- Pinar del Rio.


(De 2 siste ukene får jeg kaaaaanskje besøk av Tina fra folke høyskolen. 99, 9 % sjanse ! Come on Tina!!)


HAWAII 13.MAI - 09.JUNI

Marte, Ole og Mille! Bade med skatten Mille !


4 kommentarer:

Marte, Ole og Mille sa...

Høres utrolig bra ut!! God tur, det kommer til a ga kjempe bra:)
Er litt misunnelig, men skal ikke klage.

Ole

Anonym sa...

En drøy time til avreise Helle, dette kommer til å gå bra. Jeg kjører deg til Gardermoen, resten må du ordne sjæl. God tur! Erik

Helle sa...

Takk for det Erik :) Sitter ved siden av en nork na.. vi skal pa samma fly! sa jeg skal nok komme meg til Brasil hvertfall!

Anonym sa...

Jeg skal ikke mase på deg men jeg er spent på det første innlegget fra deg!
Erik