torsdag 28. januar 2010

Hola! Can you help me??


Pa gardermoen. Kjempe trist.


Det var kjempe skummelt a lande pa flyplassen i Brasil! Stressa etter flyturen for jeg hadde ikke klart a fylle ut alle skjemaene jeg fikk, om bagasje og slikt. I tillegg sov jeg ikke sa godt, ogsa likte jeg ikke maten :S Sa nar jeg gikk av flyet var jeg ganske borte. Jeg fulgte etter noen fra flyet, sa jeg fant bagasjebandet!

Hele familien til Victor sto der nar jeg kom ut! KJEMPE flaut. Aldri vart sa SVETT og nervos i hele mitt liv. Men de var veldig snille og vi kjorte inn til Santos, der hvor de bor. De ville veldig gjerne at jeg skulle bo hos de noen dager.
De bodde i en kjempe fin leilighet. Alle nok en napp nar vi kom frem, for de var ogsa veldig trotte! Hadde statt opp 04.00!

Etter pa fikk jeg se litt av byen! Det som var mest goy a se var menneskene og hva de drev med. Tror jeg er den eneste turisten her! Her kunne jeg ikke dratt alene, for ingen kan engelsk! Og det kan desverre ikke mor og far Cardoso heller. Moren kom bort til meg i gar a sa" so you think Im fat?" kom helt ut av det bla. Tror vi hadde snakka om feit mat tidligere.

Planen er a bli her til lordag. Pa lordag tar vi bussen til Iguazu, og etter det drar vi til Santa Catarina.

Her gar alt bra! Gleder meg til a fa litt sol pa kroppen!
Alle sier" oh your so white!!"

3 kommentarer:

IdaFladen sa...

so do you think Im fat? Hahahahahahha!

I love you to søster! tenker på deg heeeeeele tiden <3

Helen sa...

åhhh godt å høre fra deg! Du er veldig tenkt på. Hørtes kos ut. Ha det fint videre <3

Malin sa...

helle, du er saa flink til aa blogge! naa sees vi om ei uke. glede glede glede!! Kos deg videre, og hils vic. love u <3