søndag 6. juni 2010

Soooon back in Norway




Naa slapper jeg max av her i hawaii. tenker mye paa at jeg snart er hjemme igjen! Blir saa fint det :) Liker Norge! Gleder meg til aa se alle, ha bursdag, spise vaffler med brunost, kjoettkaker, superchips, CLIPS konsert, gaa i parken, sove med dyne, spille gitar, laste ned musikk, bade paa Oyern, rulle med Le, finne leilighet finne frem big bang cdene for sommern, ...og masse masse masse mer :)

Naa skal jeg bare holde paa det chille humoeretjeg er i tilbaket til Norge, og holde pa det rsten av livet! Dere stresser sikkert litt der hjemme tenker jeg. Hoer paa denne sangen, og slaaaaaapp av :)


6 kommentarer:

Bente sa...

Chill out du, og goo reise hjem. Gleder meg til å se deg igjen.
:-)
Klem fra tante

pappa sa...

God tur hjem Helle,stiller på
G.moen med nystekte vafler og
mange koser

Helen sa...

åh Helle! Jeg liker stilen. Gleder meg som en liten unge til du kommer hjem. Da skal vi chillaxe ;)

Kjærleik

Ella sa...

jeg vil rulle med dere. god tur hjem :)

mor sa...

Riktig god reise. Kjøttkakene skal stå klare !!!!!! Stor klem fra mor

Anonym sa...

oi beautiful
i just so your blog now...
miss you a lot <3